NAK BACA BANYAK LAGI?

BANYAK LAGI UNTUK DI LIHAT, PLEASE CLICK ON 'VIEW MY COMPLETE PROFILE' ... THANK YOU :)

Monday, July 12, 2010

cuti cuti kawan kawan

haha setelah tak online selama beberapa hari.. actually sy ke melaka-pd , trip cuti2 kawan2..haha


gila best trip tuh, pegi dgn kawan2 mmg best.. thanks kamu semua...

saya mengucapkan terima kasih kepada semua yang terlibat, antara nya

faiz : thanks sebab tlg cari orang pada last2 minit, da dpt upah kan.. haha

eca : thanks sebab tlg handle game, masak breakfast dan sebagainya :)

hans : thanks bagi sewa van, boleh aku buat ambik member aku kat klang aritu, klau tak, tak tau laa ape jadi

nabil : thanks sebab tlg buat keje dgn sy

mewra : thanks sebab ajak member2 pegi, ingat lagi mase 1st time sy bgtahu psal trip nie, cam taknak pg je korg :).. thanks juge tyara,etot,adik,nazifa,effa, gida, ain sebab join trip nie, korang memang member2 yg baik kan..

abg bob : thanks sebab tlg g survey tempat kat pd haritu, tapi syg abg bob tak dpt join trip nie :(

kootaq : thanks sebab design keychain tu :)

hadi : thanks sebab sporting gila, memang baekk

awal : masih pergi walau pon tengah kesesakan, thanks

wan jebat : terima kasih la ade dgn aku sana sini

thanks kepada semua, termasuklah ajien, nik n kawan2, arif, fatin + burn, alya + wan, kamil, emmanuel, amer, herol, dan semua yg terlibat, maa kalau nama takda, tak ingat sebab ramai sgt

tanpa korang, trip ni takkan berjaya, dan syukur kepada ALLAH sebab permudahkan segala urusan dan selamatkan perjalanan kita,.. dengan rezeki yg DIA bagi, kita mampu dapat apa yang kita mahu :) alhamdulillah

apepon, trip nie memang paling best sepanjang sy organize trip sejak 5 6 tahun lepas

paling best masa main futsal yg di juarai oleh pasukan korea, lepas tu sukan zombi kampung pisang sampai mencederakan kaklong berbibir j.lo ... masa senamrobik memang sempoi sebab last2 minit baru nk buat, haha

dan sorry sangat sebab tak singgah nilai 3, sebab terlepas simpang,.. jadi kita tukar plan ke the mines.. saya pon tak penah pegi tempat tu, sampai sesat2 jugak laa
tapi best lah tempat dia, tak sangka :)

lepas tu saya sempat bagi souvenir yang tak seberapa, harap dapat di simpan sebagai kenangan :)

sekian saja, saya sangat rindukan detik2 ini :)

sayang anda semua :)

No comments:

Post a Comment